2014. február 9., vasárnap

Csipke konfettitartó



A mai DIY blokkunkban egy nagyon egyszerűen elkészíthető konfettitartót szeretnék megmutatni nektek. Én rózsaszínűt csináltam, de kedvetekre variálhatjátok a színeket, vagy hagyhatjátok egyszerűen fehérenSőt, nem csak konfettiket lehet beletenni, hanem esetleg cukorkákat, vagy csomagolt "1 falat" csokikat is, így köszönő ajándék tasaknak is kiválóan használható. 




Szükségünk lesz:

1. Ollóra
2. Ecsetre
3. Temperára vagy vízfestékre
4. Ragasztóra
5. Csipkés, kör alakú papírra (én 17 cm-eset használtam, szerintem ez az ideális méret)
6. Papír CD tartó tokra



Első lépés: Fessük ki a CD tokot olyan színűre, amilyen az esküvőnk fő színe lesz. 


Második lépés: Hajtsuk félbe a kis csipkés papírunkat, majd vágjuk ki középső részét félkör ívben. 


 Harmadik lépés: Ragasszuk a csipkét a tasakra.


 És kész is. Már csak bele kell szórni a konfettiket, vagy beletenni a köszönő ajándékunkat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése